La Fundació Ramón Pla Armengol

La Fundació Ramón Pla Armengol gestiona i promou el llegat de la família Pla Monseny a través de la figura del Doctor Ramón Pla Armengol i la seva filla, Nuria Pla Monseny.

La Fundació basa la seva activitat en l’obra social, el suport a la recerca mèdica i en la promoció i dinamització de l’antic laboratori i Institut Ravetllat–Pla. L’activitat fundacional es completa amb l’ajuda a la recerca mèdica a través de la Beca de Recerca Ramón Pla Armengol.

Un edifici amb molta història

Des del 2011, el palauet que alberga la casa familiar i el laboratori es troben oberts al públic per a realitzar visites guiades.
Gràcies a la seva restauració i manteniment, ara l’Institut Ravetllat-Pla reobre les seves portes com a Casa Museu Nuria Pla, mostrant al públic una de les col·leccions de moble espanyol més importants del món.

La seva història i importància

L'Institut Ravetllat-Pla

Obra social